Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Przeciwbólowe
Nazwa: Spiryna
Typ: Przeciwbólowy
Stopień trudności: 12
Siła: 2
Cena: 300 e$
Czas działania: 1k10 tur
Opis: Spirya jest mniej więcej tym, czym była aspiryna w XX wieku - jednym z najbardziej rozpowrzechnionych wśród ludzi środków przeciwbólowych. Jej dzisiejsza wersja jest silniejsza, bardzo skutecznie pomaga przy wszelkiego rodzaju bólach głowy, żołądka, bólach menstruacyjnych i wielu innych. Pierwsze oznak uzależnienia jednak pojawiają się po 2 tygodniach zażywania. Należy wtedy rzucić 1k10 - wynik 5 lub więcej powoduje uzależnienie fizyczne.
Nazwa: Painkiller
Typ: Przeciwbólowy
Stopień trudności: 10
Siła: 2
Cena: 250 e$
Czas działania: 1k16+1 tur
Opis: Inny, bardzo często stosowany przez Solosów narkotyk. Czasowo uodparnia na efekty szoku i utratę przytomności wyzwalając odpowiednią dawkę adrenaliny, która działa także silnie przeciwbólowo. Czasowo zwiększa Opanowanie o +1.
Kiedy przestaje działać osoba staje się drażliwa i jej zachowanie staje się agresywne w stosunku do otoczenia. Czasami powoduje także lekkie drgawki połączone z bezsennością. Uzależnia psychicznie.
Nazwa: X-11
Typ: Przeciwbólowy
Stopień trudności: 20
Siła: 3
Cena: 500 e$
Czas działania: 1k6 godzin
Opis: X-11 jest narkotykiem wynalezionym przez Trauma Team, do zastosowania przy bardzo poważnie rannych ofiarach, które doznały silnych szoków pourazowych (np. na wskutek oderwanej kończyny). W efekcie powoduje niemal natychmiastową niewrażliwość na jakikolwiek ból na dość długi okres czasu.
Normalnie po przylocie do najbliższej kliniki podawane jest serum, które neutralizuje jego działanie (o nazwie X-11b), jednak najczęściej nie jest ono dostępne przy zakupie samego narkotyku.
Potężnym efektem ubocznym jest degeneracja układu nerwowego, jeżeli osoba nie zażyje serum w ciągu ok. tygodnia od momentu przyjęcia narkotyku. W między czasie pojawiają się wymioty, bóle głowy, osłabienie i apatia.
Nazwa: Shell Shock
Typ: Przeciwbólowy
Stopień trudności:
Siła:
Cena:
Czas działania:
Opis: Jedna z lżejszych odmian dorfiny, która uodparnia na efekty różnego rodzaju szoków (pourazowe, psychiczne), jednak kosztem zmniejszenia Refleksu o 1 za działkę (na okres 1k6 dni, kumulatywnie). Czasami (8+ na 1k10) powoduje wręcz odwrotny efekt - potworny szok psychiczny graniczący z napadem psychodelicznych lęków.
Nazwa: Harm
Typ: Przeciwbólowy
Stopień trudności: 8
Siła: 2
Cena: 250 e$
Czas działania: 1k6 tur
Opis: Harm początkowo był wykorzystywany jako broń biologiczna w formie gazu bojowego, który porażał układ nerwowy ofiary jednak po zakończeniu konfliktu środkowoamerykańskiego odkryto, że w niewielkich ilościach działa jak silny lek przeciwbólowy, który jednak zmniejsza o 1k6/3 Refleks na czas ok. miesiąca (po kilkukrotnym zażyciu należy wykonać rzut 1k10 - wynik 5 lub większy oznacza utratę REF).
Corwin. |
komentarz[3] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Przeciwbólowe" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
ShoutBox |
|
|