..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Przeciwbólowe



Nazwa: Spiryna
Typ: Przeciwbólowy
Stopień trudności: 12
Siła: 2
Cena: 300 e$
Czas działania: 1k10 tur

Opis: Spirya jest mniej więcej tym, czym była aspiryna w XX wieku - jednym z najbardziej rozpowrzechnionych wśród ludzi środków przeciwbólowych. Jej dzisiejsza wersja jest silniejsza, bardzo skutecznie pomaga przy wszelkiego rodzaju bólach głowy, żołądka, bólach menstruacyjnych i wielu innych. Pierwsze oznak uzależnienia jednak pojawiają się po 2 tygodniach zażywania. Należy wtedy rzucić 1k10 - wynik 5 lub więcej powoduje uzależnienie fizyczne.


Nazwa: Painkiller
Typ: Przeciwbólowy
Stopień trudności: 10
Siła: 2
Cena: 250 e$
Czas działania: 1k16+1 tur

Opis: Inny, bardzo często stosowany przez Solosów narkotyk. Czasowo uodparnia na efekty szoku i utratę przytomności wyzwalając odpowiednią dawkę adrenaliny, która działa także silnie przeciwbólowo. Czasowo zwiększa Opanowanie o +1.
Kiedy przestaje działać osoba staje się drażliwa i jej zachowanie staje się agresywne w stosunku do otoczenia. Czasami powoduje także lekkie drgawki połączone z bezsennością. Uzależnia psychicznie.


Nazwa: X-11
Typ: Przeciwbólowy
Stopień trudności: 20
Siła: 3
Cena: 500 e$
Czas działania: 1k6 godzin

Opis: X-11 jest narkotykiem wynalezionym przez Trauma Team, do zastosowania przy bardzo poważnie rannych ofiarach, które doznały silnych szoków pourazowych (np. na wskutek oderwanej kończyny). W efekcie powoduje niemal natychmiastową niewrażliwość na jakikolwiek ból na dość długi okres czasu.
Normalnie po przylocie do najbliższej kliniki podawane jest serum, które neutralizuje jego działanie (o nazwie X-11b), jednak najczęściej nie jest ono dostępne przy zakupie samego narkotyku.
Potężnym efektem ubocznym jest degeneracja układu nerwowego, jeżeli osoba nie zażyje serum w ciągu ok. tygodnia od momentu przyjęcia narkotyku. W między czasie pojawiają się wymioty, bóle głowy, osłabienie i apatia.


Nazwa: Shell Shock
Typ: Przeciwbólowy
Stopień trudności:
Siła:
Cena:
Czas działania:

Opis: Jedna z lżejszych odmian dorfiny, która uodparnia na efekty różnego rodzaju szoków (pourazowe, psychiczne), jednak kosztem zmniejszenia Refleksu o 1 za działkę (na okres 1k6 dni, kumulatywnie). Czasami (8+ na 1k10) powoduje wręcz odwrotny efekt - potworny szok psychiczny graniczący z napadem psychodelicznych lęków.


Nazwa: Harm
Typ: Przeciwbólowy
Stopień trudności: 8
Siła: 2
Cena: 250 e$
Czas działania: 1k6 tur

Opis: Harm początkowo był wykorzystywany jako broń biologiczna w formie gazu bojowego, który porażał układ nerwowy ofiary jednak po zakończeniu konfliktu środkowoamerykańskiego odkryto, że w niewielkich ilościach działa jak silny lek przeciwbólowy, który jednak zmniejsza o 1k6/3 Refleks na czas ok. miesiąca (po kilkukrotnym zażyciu należy wykonać rzut 1k10 - wynik 5 lub większy oznacza utratę REF).


Corwin.
komentarz[3] |

Komentarze do "Przeciwbólowe"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   Sonda
   Jak oceniasz nowe teksty w tym serwisie?
Świetne
Bardzo Dobre
Dobre
Przyzwoite
Słabe
Bardzo Słabe
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Narkotyki i s...
   Karabin snajp...
   Implanty.
   Kodeks Honoro...
   Halucynogenne
   Karabin snajp...
   Karabin snajp...
   Kiedy człowie...
   BMW FX
   Karabin maszy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.020565 sek. pg: