| 
| 
| 
  Szukaj |  
| | 
| >NASZE STRONY |  |  MAIN |  
	|  | 
 
 
 
 |  | 
  GRY FABULARNE |  
	|  | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |  | 
  GRY cRPG |  
	|  | 
 
 
 
 
 |  | 
  FANTASTYKA |  
	|  | 
 
 
 
 |  | 
  PROJEKTY |  
	|  | 
 
 |  | 
 |  
| 
  Statystyki |  
| | userzy w serwisie: gości w serwisie: 0
 | 
 |  |  | 
| 
| 
| 
| 
|  |  
| | Przeciwbólowe
 Nazwa: Spiryna
 Typ: Przeciwbólowy
 Stopień trudności: 12
 Siła: 2
 Cena: 300 e$
 Czas działania: 1k10 tur
 
 Opis: Spirya jest mniej więcej tym, czym była aspiryna w XX wieku - jednym z najbardziej rozpowrzechnionych wśród ludzi środków przeciwbólowych. Jej dzisiejsza wersja jest silniejsza, bardzo skutecznie pomaga przy wszelkiego rodzaju bólach głowy, żołądka, bólach menstruacyjnych i wielu innych. Pierwsze oznak uzależnienia jednak pojawiają się po 2 tygodniach zażywania. Należy wtedy rzucić 1k10 - wynik 5 lub więcej powoduje uzależnienie fizyczne.
 
 
 Nazwa: Painkiller
 Typ: Przeciwbólowy
 Stopień trudności: 10
 Siła: 2
 Cena: 250 e$
 Czas działania: 1k16+1 tur
 
 Opis: Inny, bardzo często stosowany przez Solosów narkotyk. Czasowo uodparnia na efekty szoku i utratę przytomności wyzwalając odpowiednią dawkę adrenaliny, która działa także silnie przeciwbólowo. Czasowo zwiększa Opanowanie o +1.
 Kiedy przestaje działać osoba staje się drażliwa i jej zachowanie staje się agresywne w stosunku do otoczenia. Czasami powoduje także lekkie drgawki połączone z bezsennością. Uzależnia psychicznie.
 
 
 Nazwa: X-11
 Typ: Przeciwbólowy
 Stopień trudności: 20
 Siła: 3
 Cena: 500 e$
 Czas działania: 1k6 godzin
 
 Opis: X-11 jest narkotykiem wynalezionym przez Trauma Team, do zastosowania przy bardzo poważnie rannych ofiarach, które doznały silnych szoków pourazowych (np. na wskutek oderwanej kończyny). W efekcie powoduje niemal natychmiastową niewrażliwość na jakikolwiek ból na dość długi okres czasu.
 Normalnie po przylocie do najbliższej kliniki podawane jest serum, które neutralizuje jego działanie (o nazwie X-11b), jednak najczęściej nie jest ono dostępne przy zakupie samego narkotyku.
 Potężnym efektem ubocznym jest degeneracja układu nerwowego, jeżeli osoba nie zażyje serum w ciągu ok. tygodnia od momentu przyjęcia narkotyku. W między czasie pojawiają się wymioty, bóle głowy, osłabienie i apatia.
 
 
 Nazwa: Shell Shock
 Typ: Przeciwbólowy
 Stopień trudności:
 Siła:
 Cena:
 Czas działania:
 
 Opis: Jedna z lżejszych odmian dorfiny, która uodparnia na efekty różnego rodzaju szoków (pourazowe, psychiczne), jednak kosztem zmniejszenia Refleksu o 1 za działkę (na okres 1k6 dni, kumulatywnie). Czasami (8+ na 1k10) powoduje wręcz odwrotny efekt - potworny szok psychiczny graniczący z napadem psychodelicznych lęków.
 
 
 Nazwa: Harm
 Typ: Przeciwbólowy
 Stopień trudności: 8
 Siła: 2
 Cena: 250 e$
 Czas działania: 1k6 tur
 
 Opis: Harm początkowo był wykorzystywany jako broń biologiczna w formie gazu bojowego, który porażał układ nerwowy ofiary jednak po zakończeniu konfliktu środkowoamerykańskiego odkryto, że w niewielkich ilościach działa jak silny lek przeciwbólowy, który jednak zmniejsza o 1k6/3 Refleks na czas ok. miesiąca (po kilkukrotnym zażyciu należy wykonać rzut 1k10 - wynik 5 lub większy oznacza utratę REF).
 
 
 Corwin.
 |   
| komentarz[3] |   | 
 |  |  |  |  |  
| 
| 
| 
| 
| Komentarze do "Przeciwbólowe" |  
|  |  |  |  |  |  | 
| 
| | Wykryto nieautoryzowany dostęp!!! 
 | 
 |  
|  
  Sonda |  
| 
  Top 10 |  
| 
  ShoutBox |  |  |