..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Martwa Strefa (Sieć)



Właściwie nie jest to jedno konkretne miejsce, nie wiadomo do końca co to, skąd to i po co to. Niektórzy twierdzą, że jest to związane z teorią dzikiej przestrzeni z 2004 roku, autorstwa J.A. Grubba, jednak to nie jest to samo - potencjalna dzika przestrzeń znajduje się pomiędzy fizycznymi punktami sieci, które nie są podłączone bezpośrednio. Natomiast martwą strefe można niekiedy zaobserwować wszędzie, gdzie coś się poważnie wysypie.
Na przykład kilka miesięcy temu, cyberterroryści zagrozili jednemu z cybernetycznych kurortów wypoczynkowych, że zniszczą jeden z jego wirtualnych światów, jeżeli nie otrzymają 50000e$. Kasy nie otrzymali, a światek rozsypał się zaatakowany dziesiątkami programów, które niemal dosłownie rozłożyły całość na czynniki pierwsze. Pracownicy mieli potem cholerny problem z uprzątnięciem bałaganu i wyczyszczeniem systemu bo nie mogli niczego odpalić, a kilku z nich ugrzęzło w tym syfie - martwa strefa - żaden program nie może zostać tam uruchomiony, a jak tam wpadniesz to jest to całkiem skuteczna pułapka.
Żeby było weselej, tydzień po tamtym incydencie konkurencyjna firma prowadząca podobne cybernetyczne kurorty wypoczynkowe zaskarżyłą tamtą o sabotowanie ich systemów stosami danych-śmieci. Niby nic takiego, ale jak dłużej nad tym pomyślałem to bardzo łatwo było wywnioskować, że w momencie kiedy coś takiego jak wirtualny światek sie rozpada, to pozostaje naprawdę wielka kupa danych, z którymi coś trzeba zrobić (a zastanawiające jest dla mnie jak niby zdołali chłopaki to skasować wszystko, skoro żaden progs tam nie działał). Wiedziony tym przeczuciem uzyskałem próbkę danych zarówno ze zniszczonego świata, jak i od tamtej drugiej firmy i bingo - pod dokonaniu analizy mój komp potwierdził, że w 99,7% to są te same dane. Więc albo faktycznie nie mogąc skasować tej ogromnej góry śmieci postanowili je wykorzystać sabotując konkurencję... albo niekoniecznie.
Po kilku tygodniach zauważyłem coś jeszcze - sprawdziłem kilka niezależnych próbek danych z obu miejsc i co ciekawe - zgodność zawsze wynosiła dokładnie 99,7%. Te brakujące 0,3% to niby nic wielkiego, ale przy kodzie wielkości wirtualnego świata myśle, że można by tam upchnąć niezły kawałek softu.s
Zyskałem o tym pewność, kiedy nie dawno jacyś terroryści zniszczyli jedną z większych cybernetycznych kafeterii. Kiedy wszystko się rozeszło, sytuacja wyglądała zupełnie podobnie jak poprzednim razem i oczywiście - zaś 0,3% zgadzało się.
No i tak się zastanawiam. Z jednej strony to może być kolejna niewyjaśniona anomalia sieci, ale z drugiej... nie, jak dla mnie wygląda to na coś większego. Na razie jednak stoję w martwym punkcie, muszę odczekać nieco czasu i zebrać więcej danych. Hmmm... może ci terroryści mają z tym coś wspólnego...


Corwin.
komentarz[4] |

Komentarze do "Martwa Strefa (Sieć)"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   Sonda
   Jak oceniasz nowe teksty w tym serwisie?
Świetne
Bardzo Dobre
Dobre
Przyzwoite
Słabe
Bardzo Słabe
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Narkotyki i s...
   Karabin snajp...
   Implanty.
   Halucynogenne
   Kodeks Honoro...
   Karabin snajp...
   Karabin snajp...
   Kiedy człowie...
   BMW FX
   Karabin maszy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.014866 sek. pg: